Friday, March 23, 2012

MENIKMATI KEINDAHAN CIPTAAN ALLAH DARI KUCHING KE KLIA

Assalamualaikum wbt,
( Entri ini memang terlewat)

Saya suka nak share gambar2 masa pulang dari Kuching, 6-7 Januari lalu  (atas tugasan rasmi) ke KLIA,  ruang udara dan gambar awan.  

Hujan lebat sebelum berlepas

Dah take off

 Bandaraya Kuching

 Awan tebal ketika ini

 Melintasi bandar Pekan, Pahang

 Ruang udara Negeri Sembilan...hampir mendarat

 Ruang udara Sepang..ready nak mendarat
Selamat mendarat

Sepertimana yang saya maklum dalam entri2 awal,  saya tidak pernah jemu snap gambar awan,  saya seronok, tenang dan puas dapat tengok awan. Lepas ni entri dari KLIA to Langkawi pulak.

6 comments:

nadz said...

Assallamualaikum En Rosli,
Selalu mebaca bahawa dah beberapa kali En Rosli Ke Kucing..seronok sangat rasanya,
Mama Nadz ni ada menantu asal dari Sarawak (tapi mereka sekarang bekerja di Johor)..tapi mama Nadz sekali pun belum pernah pergi..tu yg teringin nak pergi ni

mama ju, said...

Salam
Memang sah pakai DSLR gambar jadi cantik sgt. Saya tertarik dgn titikan hujan dan awan.

shami2 said...

Salam cik rosli


Cantik gambar2 tu....

rosli said...

Mama Nadz,

Cubalah cari masa ke Kuching, saya suka, tenang, damai, dan tidak sesibuk KL. Byk perkara baru yang kita boleh belajar dengan budaya dan cara hidup orang di Sarawak. Makanan yang berjenis dan lauk pauk yang kita boleh cuba.

rosli said...

Mamaju,

TK kerana menghargai gambar saya, kekadang saya tak guna DSLR, tp kamera kompak yang pixel yang tinggi. Gambar hujan tu kebetulan di tingkap pesawat....

rosli said...

Shami2,

Terima kasih atas compliment, masih byk yang perlu saya pelajari lagi. Insyallah.