Wednesday, June 24, 2015

KANDUNGAN BLOG DAH LAIN.....!!!!

Assalaamualaikum wbt,

Beberapa bulan lepas, anak bongsu aku Ammar Zikri memberitahu ada kawan dia baca blog aku..... kawan dia kata blog aku sudah lain dan  kurang menarik sebab dah kurang cerita pasal umrah dan ziarah....terkedu jugak aku....Allahuakhbar....kalau boleh memang aku nak cerita setiap masa dan berkongsi umrah, ziarah atau haji.....Aku masih belum buat haji  dan aku hanya haji kecik.......tapi ramai yang panggil aku haji....aku anggap itu doa mereka. 

Memang aku tidak menafikan kandungan blog aku ada banyak kurang, mungkin kurang gambar...kurang citer2 menarik, kurang isi dan kurang macam2 lagi. Apapun terima kasih atas pandangan dari semua orang.

Aku tidak ada sebarang alasan konkrit....yang pasti masa untuk berblog makin kurang, kebetulan Unifi tiada di rumah baru.....kalau nak mengarang aku ke rumah lama untuk upload gambar dalam blog.....aku jugak sudah kurang buat kerja luar atau outstation dari negeri Selangor....semuanya kurang.

Kepada pembaca blog aku....aku mohon maaf . Insyallah aku akan cuba cari masa untuk update blog selalu dan cuba post dengan gambar2 pulak.....


No comments: