Tuesday, May 17, 2011

SEKOLAH RENDAH - BHG 3 (KAWAN2 KELAS)

As Salam,

Memandangkan dalam kelas aku lebih ramai Cina dan India , selebihnya Melayu, Singh, Serani dan ada sorang tu dari Indonesia , nama dia Dharma Mulia Mulyadi....kalau tak silap aku bapak dia businessman.

Aku hanya boleh ingat beberapa nama kawan2 aku yang aku anggap mereka ni hebat semasa belajar....Lee Kang Hoe, Lai Soon Peng, Chang Chee Kai, Frederick Ong Cheng Lock, Yee Syang Hai, Prabakharan, Satbir Singh, Felix,Yuzaidi Yusoff dan Hatta Sidi ( sekarang Dr Hatta Sidi , Ketua Psikatri HUKM kalau tak silap) Bagi yang sedang2 prestasi masa belajar yang aku masih ingat lagi Jalil, Alias dan Syed Zain (anak tentera).

Bagi pelajar Melayu lain yang  aku masih ingat, Rizuan, Ali Akhbar mereka ini pesaing aku masa belajar dulu.

Aku cuba jejaki mereka dalam FB, hanya Yuzaidi saja yang aku boleh jejaki....yang lain  agaknya guna nama samaran.  

No comments: