Monday, February 6, 2012

MENIKMATI KEINDAHAN CIPTAAN ALLAH DI PANTAI PUTERI, MELAKA

Assalamulaikum wbt,

Setiap kali dapat bergambar di tepi laut waktu senja,  hati dan jiwa aku begitu tenang.....sejak tahun 1974 aku selalu camping di pantai Morib......pemandangan laut  begitu mengasyikkan jiwa aku..... Jadi satu kemestian aku amik gambar pemandangan pantai dan tepi laut di waktu senja....

Masjid Al Ehsan, Limbongan, Melaka

Kali ini, 5 Februari 2012,  di Pantai Puteri, Melaka aku sempat snap beberapa keping gambar.....hati, jiwa dan perasaan aku begitu tenang dengan suasana begini.....

Pantai Puteri sebelum azan Maghrib

Ammar  menikmati pemandangan di sini

Danial jugak menikmati pemandangan pantai

Aku dengan Ammar


SUBHANALLAH....Indahnya....tenang.....damai dan mengasyikkan....aku begitu leka di sini...selesai solat bertolak terus ke Pasir Panjang, PD, NS (saja ikut jalan tepi pantai lalu Sg Udang, Kuala Sg Baru dan Linggi) dan terus pulang ke Bandar Baru Bangi.

3 comments:

Mohd Saad Hamid said...

Salam rosli

Subhanallah! Memang cantik pemandangan di tepi pantai ketika senja atau semasa matahari naik.

Saya tinggal di Melaka tetapi tidak pernah ke Pantai Puteri waktu senja sebegitu. Nanti kalau ada kelapangan sampai juga saya ke sana suatu hari nanti, insyaAllah.

rosli said...

Hj Mohd Saad,

Betul tu, saya pulak kalau pantai di Selangor jarang dapat begini...apapun memang kalau saya nak tgk salah satu Kebesaran Allah saya suka tengok matahari terbenam...Subhanallah

Unknown said...

kat pantai puteri nie bole mandi x?