Monday, September 17, 2012

MOGA MEREKA SEMUA MENDAPAT HAJI YANG MABROR

Assalaamualaikum wbt,

Mulai 17 September beberapa sedara mara, kakak ipar, biras,  kawan2 pejabat akan mengerjakan haji. Antara mereka adalah :

1.Kakak Ipar saya yang  sulong , Kak Habsah Yunos dan suami ( Abg Sabari)- 17 September
2.Kakak ipar saya , Amah Yunos dan suami ( Abg Ali)- 19 September
3. Abang Ipar saya Hj Nasir Yunos dan isteri Kak Hjh Salasiah- belum dapat  tarikh  lagi

Kawan2 lama dan kawan pejabat :

4. Jimaniy Hj Othman dan isteri - 21 September ( kawan masa saya kerja di Yayasan Selangor,  tahun1987 hingga 1993)
5.  Nor Farah Wahidah Mohd Mabror ( 17 September)
6.  Roslan Abd Ghani dan isteri (22 September )
7. Mursyid Mohamed dan isteri ( kalau tak silap 23 September)
8. Inun Yaacob dan suami ( tarikh saya tak sure)

Saya pasti ramai lagi sedara mara dan kawan2 saya yang lain  akan menunaikan haji tahun ini,  di mana sahaja mereka berada,  kepada yang akan mengerjakan haji saya dan keluarga doakan urusan mereka dipermudahkan sebagai Tetamu Allah semasa bertolak ke Makkah, Madinah, semasa mengerjakan rukun haji, wajib haji dan sunat haji,  moga mendapat umrah yang mabror dan selamat pulang ke Malaysia. Ameeen, Ameen ,Ameen.

Setiap tahun hati dan jiwa saya meronta bila tiba musim Haji, Subhanallah..... Allah Maha Mengetahui apa yang ada dalam hati saya. TQVM Ya Allah.

Kepada semua Tetamu Allah tahun ini,jika berkesempatan doakan kami juga agar menjadi tetamu Allah suatu hari nanti. Insyallah.

No comments: