Tuesday, April 9, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU DR NURULHUDA ABDUL MANAP DAN SUAMI

Assalaamualaikum wbt,
Minggu lepas , 6 April berlangsung majlis perkahwinan anak sedara saya Dr Nurulhuda Abdul Manap (anak kelima abang sulong saya) di Kg Rantau Panjang , Klang dengan pasangannya  Awang Muhammad Ghazali bin Pehin Dato' Hj Abdul Hamid yang berasal dari Brunei.  

MENITI SAAT BAHAGIA
BARANG HANTARAN KEDUA-DUA BELAH PIHAK
SEDAP MAKANAN YANG DIHIDANGKAN
BAGAI PINANG DIBELAH DUA, SAMA PADAN SAMA CANTIK
ANAK SAYA ADIERA, WIFE SAYA HASLINA, DR NURULHUDA DAN KAKAK SAYA, RAMLAH

Setiap perkahwinan didoakan agar berakhir hingga ke akhir hayat dan kepada Dr Nurulhuda dan Awang Muhammad Ghazali didoakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Ameen.

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum En Rosli

moga pengantin bahagia hingga ke Syurga

rosli said...

Hj Rozali,

Tk atas doa tuan.Ameen