Tuesday, September 24, 2013

JALAN2 MENIKMATI ANGGUR DI LADANG ANGGUR TASIK BERIS, SIK KEDAH (2)

Assalaamualaikum wbt,

Aku mengaku yang aku sangat teruja bila nak memasuki ladang anggur ni.....seperti biasa posing kat kawasan sekitarnya dulu.....Aku difahamkan ada 4 jenis anggur di sini, Black Opal, Black Grape, White Malaga dan Loose Pelite.

Sedikit 'malang'  dan tidak ada rezeki sebab masa aku dan famili tiba musim menuai untuk pelawat baru habis 4 hari lalu.....tapi tetap bersyukur sebab saki baki buah anggur masih ada dan yang sedang berputik pun banyak....


ALHAMDULILLAH....AKHIRNYA DAPAT BERSAMA KELUARGA DI SINI
PERKARANGAN LADANG ANGGUR
PEJABAT MEREKA
BERSIH LADANG ANGGUR NI....
TEMPAT REHAT YANG SELESA
AKU DAN WIFE DI SEGMEN ANGGUR BLACK GRAPE RASANYA...TK BERAPA PASTI
AMMAR DAN ADIERA DI SEGMEN BLACK OPAL...PUN TAK BERAPA PASTI
MEMANG GERAM TENGOK ANGGUR NI...
PEGANG BOLEH.....PETIK TIDAK BOLEH.....HEHEHE....

Bila dah penat menikmati anggur dan bergambar sakan......lepak rehat kejap dan posing lagi....


Alhamdulillah.....ladang anggur tempatan  dah dilawati.....mungkin satu hari nanti ladang anggur di California, USA atau ladang anggur di Perancis pulak....Insyallah.

Lepas ni entri angggur secara closed up pulak.....

No comments: