Friday, March 28, 2014

ISTANBUL KAMI DATANG ( BURUNG CAMAR ) - BAB 16

Assalaamualaikum wbt,

Alhamdulillah selesai shopping di pinggir Bursa tu....bas terus meluncur laju.....suhu masih sejuk giler masa tu....Bas menuju terus ke Port Yalova semula. Kali kedua naik feri ini aku lebih teruja tengok burung2 camar.....entah berapa ratus gambar aku snap aku dah tak sedar....aku begitu leka dengan burung2 camar ini......


BURUNG CAMAR SEDIA MENANTI DAN MEREKA JUGAK BEREHAT TUNGGU FERI2
 CLOSE UP ...
SEMAKIN BANYAK YANG MENGIRINGI FERI...
CLOSED UP 2
AKU DAN WIFE LEKA KETIKA ITU.....BEST...
SERONOK TENGOK AKSI MEREKA

AKU MEMANG LEKA DAN TERUJA SANGAT KETIKA ITU....
DANIAL ,AMMAR DAN KAKAK AKU PUN TURUT SAMA

ADIERA PUN SAMA TERUJA DAN LEKA....

Burung2 camar ini memang menjadi tarikan kepada penumpang dan pelancung yang pertama dan kedua kali menggunakan khidmat feri ini.bagi rakyat tempatan mereke lebih suka duduk dalam feri minum atu berehat kerana di luar feri memang sangat sejuk ...


Burung2 camar ni pun pandai, bila saja menghampiri daratan mereka  akan berehat atas air permukaan air laut atau..di daratan......entah bila lagi dapat peluang begini...niat memang ada dah....Insyallah.... Lepas ni terus ke Istanbul...akan menyusuri Selat Bosphorus.

No comments: