Friday, December 19, 2014

PARASIT ATAU PEROSAK ATAU PENYIBUK....

Assalaamualaikum wbt,

Sejak beberapa minggu lalu aku perasan ada individu atau blogger yang sibuk menempel di blog aku untuk menjual produk....aku heran sungguh dengan sikap mereka ini....blog aku yang kerdil pun mereka nak masuk dan jual produk....cubalah cari identiti sendiri dan usaha sendiri dan pasarkan produk ikut cara yang berhemah dan gentlement.

Janganlah disebabkan kau orang ni mahir IT dan pandai memecah masuk blog orang dengan sewenang2nya meletakkan iklan dan mengganggu design blog aku.....tolonglah.....aku tidak pembaca blog aku salah faham atau turut merasa terganggu dengan iklan yang tidak rasmi ini.

Tolong ambil maklum blog aku hanyalah blog biasa2 sahaja berkaitan dengan kehidupan aku dan aku sekadar berkongsi rasa dan sedikit perkongsian ilmu.

Tolonglah jangan cuba mengganggu dan mengugat keharmonian blog aku .  TK

No comments: