Tuesday, October 6, 2015

MASJID AL UMM SEK 2 BDR BARU BANGI - JAN KE MAC 2015 (BAB 4)

Assalaamualaikum wbt,

Hujung Disember 2014 hingga Feb 2015 hampir setiap hari aku datang ke rumah baru untuk membuat kerja pembersihan dan memastikan keadaan rumah baik selepas mendapat kunci...seperti biasa tengok kerosakan dan merancang untuk buat kabinet dan lain-lain yang berkaitan. (22 Feb aku berpindah ke sini)...tunggu next post...

Memang dah jadi perangai aku melihat perkembangan pembinaan Masjid depan rumah ini dan merakamnya dalam HP supaya satu hari nanti aku boleh masukkan dalam blog dan sebagai gambar simpanan aku.

Diam tak diam...dua buah menara naik....terkejut jugak aku.....cepatnya mereka bina....ada kata nak guna Raya Puasa dan ada kata Raya haji dan ada kata Januari 2016...hingga saat artikel ini dipost....kerja-kerja menyiapkan masjid ini sedang berjalan dengan giat lagi...rasanya secara rasmi boleh digunakan awal tahun 2016.

FEBRUARI 2015
MAC 2015

Insyallah lepas ni.....kita tengok kubah Masjid Al UMM yang cantik dan indah.

No comments: