Wednesday, January 20, 2016

RUMAHKU SYURGA KU - KITCHEN KABINET (BAB 6)

Assalaamualaikum wbt,

Biasalah bila masuk rumah baru....macam2 perancangan dalam otak ni....aku dan wife selalu bincang....kami setuju buat yang biasa2 dan ikut kemampuan....akur baju di badan sendiri....banyaknya nak guna duit masuk rumah baru ini....Allahuakhbar...target nak selesaikan kabinet dapur kering dan basah dulu...wife mintak kabinet khas untuk dia buat kuih dan kek.....aku setuju sebab itu minat dia...


LORI KABINET SEDANG TURUNKAN BARANG- BARANG

DAPUR KERING:


BAHAGIAN DAPUR KERING- SEBELUM ADA KABINET
PERINGKAT AWAL
DALAM  PROSES LAGI
SIAP DAH
DAPUR BASAH :

BAHAGIAN DAPUR BASAH- SEBELUM ADA KABINET
PERINGKAT AWAL
SIAP DAH DENGAN DAPUR SEKALI


KABINET KHAS UNTUK BUAT KUIH :

Kabinet in wife aku dan kontraktor yang design sendiri....aku memang tak tau menahu...sediakan ongkosnya sahaja...aku setuju dengan permintaan wife sebab dari dulu dia memang suka buat kuih muih dan kek mengikut permintaan anak2...wife happy dan aku pun happy..

PERINGKAT AWAL...
BELUM LETAK TABLE TOP LAGI
SIAP DAH TABLE TOP... 

Itu je yang kami mampu buat buat masa ni....bajet memang cukup2 je....Allahuakhbar. Syukur Alhamdulillah.

No comments: