Thursday, January 28, 2016

RUMAHKU SYURGAKU - KONTRAKTOR GRILL (BAB 7 )

Assalaamualaikum wbt,

Hampir setiap hari aku ke rumah baru antara hujung Disember 2014  ke hujung awal Feb 2015....melihat kerja-kerja kontraktor perabut dan elektrikal...semuanya ok kecuali kontraktor grill...(memang Allah dah tentukan aku ditemukan dengan kontraktor ini.....mungkin ada hikmahnya)....aku tidak puas hati dengan kerjanya dan kualiti...tapi aku dah janji dengan diri tidak akan memberikan komen negatif.....tetapi aku dah bagitau depan muka kontraktor ini.....bahawa aku tidak akan rekomen kerja-kerja dia dengan jiran2 aku yang lain....aku malu...


LORI GRILL BARU SAMPAI
GRILL PINTU UTAMA
GRILL DI PINTU UTAMA
Kalau nak tunjuk dan citer terperinci dan secara dekat kualiti cat dan kehalusan kerja memang banyak , aku masih lagi ada rasa sayang dengan bangsa aku sendiri...yang pasti teguran aku kepada kontraktor ini begitu tegas dan direct...aku harap dia belajar dan praktikkan ilmu buat grill dengan orang yang lebih baik.



NI SALAH SATU CONTOH...TIDAK HALUS

Cukuplah aku citer pasal grill ni.....

1 comment:

Unknown said...

Assalam.. Blackpearl Construction.. kami menyediakan perkhidmatan renovate rumah grill pagar wiring.. harga berpatutan dan berkualiti.. in shaa Allah on time.. base di meru klang.. kwsan kl dan selangor.. blh hubngi sy whatsapp or call hafiz - 01152882023