Friday, June 16, 2017

MASJID AL UMM 2017 (depan rumah aku)

Assalaamualaikum wbt,


      SYAHDU DAN TENANG DI SUASANA MAGHRIB BARU2 INI

VIEW MASJID KETIKA PENGURUSAN MENGUJI LAMPU KUBAH

Dah lama jugak aku tidak update tentang perkembangan Masjdi Al UMM. Aku difahamkan AJK Masjid yang sedang bertungkus lumus untuk memastikan Masjid ini dapat beroperasi dalam tahun 2017. Aku harap2 tulisan aku dibaca oleh penduduk sekitar Bandar Baru Bangi agar mereka tahu ada sebuah masjid yang begitu cantik dan masih dalam proses persiapan akhir dan akan beroperasi sedikit masa lagi. In Shaa Allah.

BINAAN UTAMA SEMUA SUDAH SIAP

Tahun lepas bulan September 2016, YAB Dato Azmin ali , Menteri Besar Selangor hadir untuk lawatan kerja dan menyerahkan sumbangan Kerajaan Negeri Selangor berjumlah RM 4 Juta untuk pembangunan dan menyiapkan Masjid ini, Alhamdulillah.....




Aku dah beberapa kali jugak membuat lawatan sendiri ke masjid ini dan naik ke atas bumbung untuk meninjau sekitar masjid....sempatlah jugak snap foto rumah aku dari tingkat atas masjid... 


          VIEW RUMAH AKU DARI TINGKAT ATAS MASJID

Aku dan seluruh penduduk Bandar Baru Bangi mengucapkan jutaan terima kasih kepada Kerajaan Negeri Selangor, YAB MB, AJK Sekretariat Masjid yang bertungkus lumus untuk memastikan masjid ini siap dan digunakan dalam waktu terdekat ini. In Shaa Allah. 

No comments: