Saturday, July 23, 2011

APA ITU COSH ?

As Salam,
COSH atau Conference and Exhibition on Occupational Safety and Health kali ke 14 tahun ini diadakan di KLCC adalah anjuran NIOSH dari 17 hingga 19 Julai 2011, tahniah kepada pihak NIOSH atas kejayaan penganjuran mereka sejak 14 tahun lalu. Tahun ini kehadiran lebih dari 1300 orang, tahniah sekali lagi pada NIOSH.
Lepas COSH boleh shopping di sini
Semua pegawai, pengurus atau siapa saja yang bertugas  sebagai pegawai  Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan dimestikan hadir ke COSH ini kerana peluang untuk mengumpul markah sebagai salah satu syarat untuk mereka memperbaharui lesen/kad perakuan dengan pihak JKKP/DOSH selaras dengan keperluan dalam CEP.  Sesiapa yang tidak hadir amat tipis untuk memperbaharui lesen kad perakuan mereka.
Selesa dan bersantai di sini
 
Kepada sesiapa yang nak tau  apa itu OSH, COSH dan SHO atau Pegawai Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan masuklah website NIOSH.  Pada sesiapa yang ada kawan2, adik, abang, sedara mara , suami atau isteri yang susah dapat kerja atau nak tukar kerja dan berminat jadi SHO berjinak2lah dengan NIOSH punya website.  Insyallah bila minat ada peluang kerjaya dalam OSH adalah satu peluang kerjaya.

Antara barisan SHO dari Syarikat kami

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum En Rosli

masih tak berupa faham
kena buka website niosh....

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Wassalam

rosli said...

Hj Rozali,

Yes kat wesite NIOSH ada byk maklumat, tp kalau one daya kita berjumpa saya boleh explain detail pasal SHO, COSH dll.