Monday, July 2, 2012

FLORIA PUTRAJAYA 2012

Assalaamualaikum wbt,

Saya sempat singgah ke Pesta Floria ini sekejap sahaja,  lebih kurang 30 minit untuk mengambil beberapa keping gambar sebab saya ada urusan lain, kebetulan saya  adalah peminat bunga kertas dan bonsai maka berkesempatan kat situ.  Insyallah akan datang lagi minggu depan.

Pintu masuk utama

Disambut orang rama-rama

Bonsai bunga kertas , juara

Minat utama saya

Orkid putih

Orkid merah

Geram tengok bonsai

Dengan masa yang begitu terhad, saya hanya snap gambar apa saja bunga depan mata saya.

3 comments:

mama ju said...

Salam sejahtera.

Saya juga suka bonsai tapi kurang dgn bunga kertas. Sejuk mata memandang pokok bonsai yg cantik menawan tu...

rosli said...

Mamaju,

Betultu....sejuk mata memandang, saya pernah berjumpa dengan sorang pakar bonsai....dia kata semuanya berseni dan tolong tengok pokok bonsai macam tengok air terjun....ada flow dan alirannya....begitu dalam maksudnya, di gambar yang akhir tu ada flow 'air terjun' yang dia maksudkan....

Anonymous said...

greetings irosli63.blogspot.com blogger found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com