Friday, August 3, 2012

ULANG SEMULA- KENANGAN MANIS 2008

Assalamualaikum wbt,

Bebarapa hari lagi...6 Ogos 2012 akan datang  genap 48 bulan saya mengerjakan umrah, nampak macam dah lama , tapi bagi saya ianya masih baru...Masih terbayang2 dan masih terasa saat indah berjalan ke MH untuk menunaikan solat Subuh....entahlah.....itu salah satu saat yang buat saya begitu rindu, teruja dan bersemangat untuk ke Madinah dan Makkah lagi...

 Pulang ke hotel  penginapan selepas solat

Padat dengan Jemaah ketika ini

Bila rindu dan terasa sesuatu inilah gambar yang saya tatap selalu. Tidak pernah jemu dan tidak akan jemu , Insyallah. Kenangan teramat manis......

 2 Ogos 2008, hari lahir ke 45 saya ketika ini,
selepas solat Subuh

 Dataran MH

Ya Allah, KAU perkenankanlah doa hambamu ini agar dapat hadir bersama isteri dan anak2 ke Baitullah. Ameen.

No comments: