Saturday, January 26, 2013

TUGASAN RASMI DAN BERSANTAI DI KUANTAN, PAHANG

Assalaamualaikum wbt,

Kali ini mendapat pelawaan rakan dan kelulusan boss untuk membuat tugasan rasmi di Kuantan, Pahang...dari 21 hingga 23 Disember....saya drive sendiri sebab semua kawan2 dah travel ke Kuantan dengan famili....famili  saya pulak di Muar ada urusan keluarga. Wife cakap next time dia akan ikut  sama...

Tugasan rasmi sekarang memang seronok kerana kerja2 yang di buat berkaitan dengan OSH...bila dapat tugasan sebegitu memang best rasanya...

Penginapan rasmi di The Zenith Hotel ,Kuantan.....pertama kali di sini....best....In Shaa Allah akan ke sini lagi bersama keluarga.....


SAYA SELESA DI SINI, TINGKAT 23
PEMANDANGAN PUN CANTIK DARI BILIK INI
INI SAYAP UNTUK PEJABAT ZENITH DAN PENYEWA MEREKA
SERONOK BILA DIALU-ALUKAN DI SINI
 SARAPAN PAGI DAN MINUM PETANG DI SINI
MASA MINUM PETANG BOLEH LEPAK2 KAT SINI
KEBETULAN KETUA POLIS NEGARA BERSAMA ANGGOTA PDRM DAN YAYASAN PENCEGAHAN JENAYAH PUN MINUM SAMA DI SINI...SAYA TUMPANG SNAP BEBERAPA FOTO MEREKA
POSING LAGI...HAPPY PERUT DAH KENYANG
DAH MULA MENDUNG....MUSIM TENGKUJUH DATANG LAGI...
SUBHANALLAH....SAYU HATI
SUBHANALLAH....
TENANG....
BEBERAPA SAAT SEBELUM...MATAHARI TERBENAM TERUS....
PEMANDANGAN INDAH DI MALAM HARI......

23 Disember 2012,  selepas makan tengahari saya bertolak pulang, tiga orang rakan saya bersama keluarga mereka bertolak pulang pada 24 Disember,  malangnya hujan lebat turun dari awal pagi hinggalah ke petang,  Kuantan dilanda banjir kilat mereka hampir terperangkap dan kereta mereka hampir tenggelam....syukurlah mereka semua sempat mengalihkan kenderaan mereka ke tempat tinggi dan dapat keluar dari bandar Kuantan selepas beberapa jam terperangkap di dalam hotel....

No comments: