Wednesday, July 3, 2013

TEE OFF DI KELAB GOLF CENGKARENG - PART 4

Assalaamualaikum wbt,


Pada hari terakhir (15 Mei)berada di Jakarta , memang dirancang untuk bermain golf di sini  ( walking course) dan kebetulan Kelab Golf Cengkareng  ini berhampiran dengan Lapangan Terbang Soekarno Hatta dan memudahkan kita untuk pulang ke Malaysia.....

PENDAFTARAN BEG DAN PEMILIHAN CADDY 

KALI PERTAMA TEE OFF DI SINI SAYA JATUH HATI DENGAN 
KEINDAHAN PADANG GOLFNYA..BEGITU  TENANG DAN SELESA

SAYA PUN DAH READY.....

Kali ini tiga flight akan meneruskan perjuangan berjalan kaki dengan padang golf yang begitu menarik...

TU DIA SEMUA DAH READY....

KALAU TAK SILAP INI HOLE NO 1....

Seperti biasa untuk kenangan di sini ambil peluang bergambar bersama caddy2 di Cengkareng.....muda2, peramah dan mereka begitu mahir dengan selok belok padang golf di sini....

DARI KIRI BELAKANG : ROSDI, SAYA, SHAH DAN AZHAR

FLIGHTMATES SAYA....

Score saya kurang menjadi di sini.....memang bercadang , berniat dan merancang untuk datang lagi ke sini satu hari nanti kerana saya enjoy golfing di sini walaupun agak penat kerana ini kali pertama saya berjalan kaki dan menghabiskan 18 lubang....

No comments: