Friday, April 18, 2014

ISTANBUL KAMI DATANG ( JUS DELIMA)- BAB 23

Assalaamualaikum wbt,
Sementara menunggu taklimat berkaitan Masjdi Sulaimaniye ini..aku leka memerhati penjual jus delima dan buah limau ini...aku terkilan sebab tidak mencuba jus delima asli ini...masa tu perut masih kenyang dan kesejukan....hehehe.



DELIMA SEGAR
SANGAT MENGUJAKAN
PELANGGAN SENTIASA ADA 
BUAH DELIMA SEGAR SEDANG DIPERAH...ASLI DAN PEKAT
SELEPAS DIPERAH BUAH DELIMA MASIH MENGELUARKAN JUSNYA


Tidak puas rasanya berada dekat dengan penjaja ini ....aku begitu leka dengan kerja tangan dia yang begitu cepat dan cekap memproses jus delima ni....ya lah kan....dah kerja dan perniagaan dia.


4 comments:

Nadz Yusop said...

Inilah delima bak permata... asli n segar. rasanya manis, masam n sedikit kelat. harga lbh kurang 3 @ 3.5TL, fresh orange plak hanya 1TL cup besar. Rugi sgt kalau x cuba.... nmpknya kena pergi lagi la !

MyCherita said...

Salam ukwah..salam perkenalan.. 1st Blogwalking time sampai sini.. salam dari MyCherita... sedap nya delima fresh tu.. nampak betul2 segar tu..

rosli said...

Nadz Yusop,

Betul tu....nak kena ke Istanbul lagi ni....hehehe....memang terasa rugi dan terkilan sgt hingga kini...

rosli said...

MyCherita,

TQVM sbb sudi membaca blog saya...nanti pasal buah berangan pulak....hehehe