Wednesday, August 10, 2011

SALAH SATU KEBAIKAN BER FACE BOOK- MEMORI 1980

As Salam,

Semua orang sedia maklum bahawa FB dan berblog memang ada kebaikan,  semalam ketika membaca FB terbaca post kawan (geng PDKM, Raudah Di Hati Ku) yang dilink ke TIKL....hati aku teruja ,  rupa2 aku dan RDH dari satu sekolah aku batch 79/80 dan dia batch 82/83.

Sempat copy satu keping gambar masa aku di tingkatan 5,  tahun 1980....nostalgia ....gambar tu ada dalam simpanan aku, tapi belum terfikir nak post dalam FB, tengok2 kawan aku Jasni Sadli dah postkan....

Teruja nak berjumpa dengan rakan2 lama satu hari nanti....

( Aku memang suka dok kat barisan belakang,  berdiri belakang sekali dari kiri no 5, masa tu kurus lagi.....hehehehe, handsome tak ? )

2 comments:

Unknown said...

SALAM,
SELAMAT BERPUASA. DIJEMPUT TUAN SEKELUARGA DATANG KE MUSOLAH EHSAN JALAN 3/6F UTK BERJEMAAH TARAWIKH

rosli said...

Wslm Dato LF,

Insyallah akan saya usahakan. TK