Tuesday, December 20, 2011

MUSIM ANAK SEDARA DAN SEDARA MARA NIKAH KAHWIN

Assalamulaikum wbt,

Sejak bermula cuti sekolah bulan Nov lalu ramai anak sedara sebelah saya dan wife bernikah kahwin...antaranya ada di Muar, Johor , Petaling Jaya dan ada satu lagi di Kelantan sedikit masa lagi.....Seronok tengok anak sedara yang dulu2 masa kecik takut2 nak borak dengan saya. Alih2 dah nak berumahtangga.  Saya doakan agar jodoh mereka kekal hingga ke akhir hayat dan sentiasa di rahmati Allah. Ameen

Saya mengaku ada satu kelemahan yang nyata kekadang saya tidak ambil nama pengantin dan adakala saya terlupa, maafkan saya.
FAUZIY DAN AISHAH, PENGANTIN LELAKI ADALAH 
ANAK SEDARA SAYA- 17 DIS 2011, PETALING JAYA

PENGANTIN LELAKI ANAK KEPADA ABG SABARI (BIRAS SAYA)
MINTAK MAAF SAYA TAK INGAT NAMA DUA2

KEK MAKAN BERADAP MAJLIS NIKAH FARHANA 
(ANAK SEPUPU MY WIFE) MASA NI 
PENGANTIN BELUM BERSIAP LAGI (MINTAK MAAF)

Satu lagi majlis perkahwinan dalam bulan Oktober anak kepada boss lama saya (Hj Mustapha Md Nasir) di tempat kerja, pun saya tak ingat nama, sekali lagi saya mintak maaf kepada my boss dan pengantin

PENGANTIN MAKAN BERADAP DI RUMAH PENGANTIN 
DI USJ, SUBANG JAYA

4 comments:

atuk said...

Assalamualaikum En Rosli

kita doakan moga mereka hidup bahagia

Wassalam

rosli said...

Hj Rozali,

Insyallah. Ameen

mamasita said...

Salam Rosli..seronoknya tengok banyak2 'masjid2' dibina..
Selamat pengantin Baru pada mereka semua..:)

rosli said...

Mamasita,

Betul tu, kita sama2 seronok, hope mereka bahagia ke akhir hayat.Ameen