Thursday, January 2, 2014

UMRAH BERSAMA KELUARGA 2014

Asaalaamualaikum wbt,

Insyallah.....dalam masa 21 hari lagi.......23 Januari  hingga 6 Februari 2014.....aku, isteri , 3 orang anak aku dan kakak aku akan berangkat ke Tanah Suci Makkah dan Madinah untuk mengerjakan ziarah umrah. Aku mengikuti pakej dari salah satu travel agen di Lembah klang dan akan bertolak ke Istanbul terlebih dahulu dan akan berada di Turki selama 3 malam..... 

Perancangan telah aku buat sejak tahun 2008,  ketika pulang dari umrah pertama aku....bekerja makan gaji begini lah....amik masa untuk kumpul duit dan sedikit simpanan aku guna untuk membawa anggota keluarga aku....Alhamdulillah.....persiapan passport, bayaran pakej, persiapan pakaian dan persiapan kursus umrah berjalan lancar....masih menunggu visa umrah dari Kerajaan Arab Saudi dan visa ziarah Turki.....Moga semua yang dirancang berjalan lancar dan dipermudahkan.

Pada rakan2 , pembaca blog, sedara mara dan yang mengenali aku mohon doa sedikit  tuan/puan semua agar perjalanan persiapan, perjalanan , ibadah umrah dan kepulangan aku ke Malaysia semuanya dipermudahkan, selamat dan memperoleh umrah yang mabror. Ameen.

8 comments:

Mila@Rimbun said...

Moga Allah berkati perjalanan anda sekeluarga :)

A Nazri said...

Semoga beroleh umrah yang mabrur.

atuk said...

Assalamualaikum En Rosli

Alhamdulillah
moga Allah permudahkan serta memperolehi umrah yg mabrur

Anonymous said...

Semoga beroleh umrah yg mabrur...manfaatkan setiap ketika berada di sana

rosli said...

As Salam Mila@Rimbun,

TQVM atas doa tersebut

rosli said...

A. Nazri,

TQVM atas doa tersebut

rosli said...

Hj Rozali,

TQVM atas doa tersebut

rosli said...

Anonymous,

TQVM atas doa dan peringatan kepada saya . Insyallah.