Tuesday, January 21, 2014

UMRAH ZIARAH TURKI, MADINAH DAN MAKKAH- MOHON MAAF DARI AKU DAN KELUARGA

Assalaamualaikum wbt,

Alhamdulillah,baru dapat berita baik petang tadi  dari travel agen yang menguruskan pakej umrah bahawa visa aku dan keluarga telah disahkan dan diluluskan.  Insyallah jika semua berjalan lancar aku dan famili akan mengerjakan Umrah dan ziarah Turki dari 23 Januari hingga 6 Febuari 2013.

Umrah bersama keluarga ini aku rancang sejak dari tahun 2008 ketika aku mengerjakan umrah pada kali pertama....Allahhuakhbar.....bercampur baur perasaan ini....amat2 bersyukur kepada Allah.

Aku amik kesempatan ini mohon ampun dan maaf bagi diri sendiri dan anggota keluarga aku kepada semua pembaca samada yang dikenali dan tidak dikenali termasuk sedara mara jika ada salah dan silap samada yang sengaja atau tanpa disedari sepanjang aku menulis di dalam blog aku ni.  Kepada yang memberikan semangat, memberikan kata2 motivasi , nasihat dan mendoakan aku dan keluarga ucapan jutaan terima kasih kepada semua.

Insyallah selepas pulang dari umrah aku akan bersiaran lagi dan berkongsi pengalaman umrah nanti.

Sekian dan salam hormat.

9 comments:

rezeki said...

Salam tuan

selamat berangkat buat tuan sekeluarga, doa saya semoga dipermudahkan segala urusan di sana nanti dan dalam perlindungan dan kerahmatan Allah

semoga mendapat umrah yang mabrur

insyallah

Mila@Rimbun said...

moga dipermudahkan perjalanan dan mendapat umrah yg mabrur

Anonymous said...

Alhamdulillah subhanallah... Bertuahnya awk sekeluarga insyaallah menjadi tetamu allah swt. semoga perjalanan ke sana dipermudahkan, selamat pergi dan kembali, sihat & mendapat umrah yang mabrur, insyaallah...

wana7370

rosli said...

As Salam Pak Hitam@Rezeki,

Terima kasih atas ucapan dan doa untuk saya dan keluarga.

rosli said...

As salam Mila@Rimbun,

Terima kasih atas doa dan ucapan

rosli said...

As salam Mila@Rimbun,

Terima kasih atas doa dan ucapan

rosli said...

As Salam Anonymous,

Terima kasih atas doa dan ucapan.

Unknown said...

Selamat berangkat. Saya pun minta maaf zahir dan batin. Moga kita semua dlm rahmat dan redha Allah.

rosli said...

As Salam mamaju,

TK atas doa dan ucapan. Ameen