Friday, February 7, 2014

PULANG KE MALAYA DARI UMRAH ZIARAH ISTANBUL, BURSA, MADINAH DAN MAKKAH

Assalaamualaikum wbt,

Alhamdulillah, aku dan keluarga telah selamat kembali ke tanahair semalam, Khamis 6 Februari jam 7.45 mlm....baru masuk waktu maghrib ketika itu.....memang tersangat penat dan keletihan aku sekeluarga......hingga hari ini masih lagi belum hilang 'jet lag'.

Insyallah kalau ada kelapangan aku akan berkongsi rasa dan pengalaman semasa di Istanbul, Bursa, Madinah dan Makkah.

Sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih kepada semua pembaca yang mendoakan aku dan keluarga semasa aku mengerjakan umrah dan ziarah. Ameen

2 comments:

Ahmad Nazri said...

Selamat pulang tuan haji. Menanti catatan pangalaman tn hj sekeluarga sepanjang berada berada di sana.

atuk said...

Assalamualaikum En Rosli

Alhamdulillah
moga memperolehi Umrah yg Mabrur