Monday, August 2, 2010

GENAP 47 TAHUN HARI INI

Salam,

Jam 2.30 petang ni  genap umur aku 47 tahun.  Aku lahir di Hospital Assunta,  Petaling Jaya, jam 2.30 petang, lepas solat Jumaat, tahun 1963. Orang tua2 kata kalau lahir waktu petang bersifat degil, memang ada kebenarannya. Setiap manusia lahir dengan berbagai sifat dan ragam , masa dan ketika mengubah segala2nya, hanya Allah s.w.t yang mengetahui segala rahsia ini........
Kad harijadi dari isteri dan anak2
Sebelum buat umrah tahun 2008 aku tidak terasa pasal umur ni,  tapi sekarang terasa tidak berapa muda dan merasakan dah begitu lama aku menjauhkan diri dari yang Maha Esa. Hope dapat peluang kedua untuk lebih hampir kepada yang Maha Esa dan berbuat sesuatu yang bermakna untuk diri dan keluarga aku.....

Syukur pada Allah s.w.t masih memberi peluang pada aku untuk mengharungi kehidupan yang begitu mencabarSemoga aku dan keluarga sentiasa diberkati Allah s.w.t. Amin

34 comments:

SiNoMoSa said...

Salam En Rosli,

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan En Rosli
Allah selamatkan kamu

Smg dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
Yg paling penting sentias hidup di bawah keredhaan Allah..

taj said...

Salam Rosli,

selamat Hari Lahir...
semoga Allah terus terus melimpahkan rahmat dan berkatnya spt air zam zam yg terus terus mengalir yg tiada hentinya...

amin Ya Rabbal alamin

mama ju, said...

SELAMAT HARI LAHIR.

MOGA SENTIASA DALAM KEBERKATAN aLLAH.

Tak de majlis sambutan dan makan2 untuk kami ke? Hehe kami ni ahli kelab...
Kami ni tak jauh dari Bangi!Betul tak Taj dan Syima..

che'na said...

Salam Cik Rosli,

Selamat Ulangtahun Kelahiran. Semoga sentiasa dirahmati Allah, ceria dan bahagia bersama keluarga.

Rozali said...

Assalamualaikum En Rosli

SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANG TAHUN YG KE 47

MOGA SEKELUARGA SENANTIASA DIDALAM LINDUNGAN ALLAH SENANTIASA
DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN UNTUK DUNIA DAN DI AKHIRAT
AMEEN

WASSALAM

CM said...

salam

hepi besday en rosli,,May Allah Bless U ,,

CM pun lahir petang kul 1.30 ptg tuu

kak su said...

Salam En Rosli

Alhamdulillah.

Selamat ulangtahun kelahiran.

Semuga berbahagia disamping keluarga tercinta. Amin.

Wslm

Aki44 said...

Salam En Rosli...

Selamat hari lahir, semoga hari2 mendatang anda dibawah RahmatNya.

nadz said...

Assallamualaikum Rosli,

"Selamat Hari Lahir"

Semuga sentiasa di rahmati Allah.

Umi Azuddin said...

Salaam birthday boy,

Selamat ulang tahun kelahiran.
Semoga hidup En. Rosli sekeluarga sentiasa dalam limpahan rahmat dan kasih sayang Allah Ta'ala. Amin.

DIRGAHAYU EN. ROSLI!!

VpeaceV

Kak Sidah said...

salam rosli,

selamat hari lahir..semoga dipanjangkan umur dan diberkati Allah..

MohdArshad said...

Salam Bro Rosli>>>semoga Anda sekeluarga di berkati Allah selalu di samping di panjangkan umor dn kesihatan untuk beribadat...Insyaallah.

مسافر_اسلام said...

Salam en Rosli. MI mendoakan kesejnteraan dan kebahagian tuan. Semoga Allah manjangkan umur tuan dan merahmati niat murni tuan itu.

Semakin diri ini membesar, semakin banyak perlaku yang perlu diinsafkan kembali. Tarbiah diri, tarbiah iman.

Wasalam.

Ayah Zain said...

salam Rosli,

Selamat Hari Lahir. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki dan segalanya di permudahkan oleh Allah di dunia dan akhirat. Amin

support@safiudin.com said...

Salam Tuan Rosli,

Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun Kelahiran yang ke 47.

Saya doa kan Tuan, diberkati dan di permudahkan dalam setiap urusan.

support@safiudin.com said...

Salam Tuan Rosli,

eeeehhhhh... sama dengan Hari Ulang Tahun anak saya lah Tuan Rosli..

rosli said...

Salam syima,

Tk atas ucapan dan doa

rosli said...

Salam Taj,

Tk atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

salam mama ju,

Tk atas doa dan ucapan.Amin

rosli said...

Salam Che na,

Tk atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

Salam rozali,

Tk atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

salam CM,

Tk atas ucapan dan doa.

Amin

rosli said...

Salam kak su,

Tk atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

Salam Aki 44,

Tk atas ucapan dan doa.Amin.

rosli said...

Salam mama nadz,

Tk atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

Salam Umi Azuddin,

Tk atas ucapan dan doa. Amin

rosli said...

salam Kak Sidah,

Tk atas doa dan ucapan. Amin

rosli said...

Salam Hj Arshad ,

TK atas ucapan dan doa. Amin

rosli said...

Salam MI,

TK atas ucapan, doa dan ingatan itu. Amin.

rosli said...

Salam AZ,

TK atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

Salam AZ,

TK atas ucapan dan doa.Amin

rosli said...

Salam Safiudin,

TK atas doa dan ucapan, lepas ni senang nak ingat birthday anak you dan saya. Amin

rezeki said...

salam rosli

semoga sentiasa berbahagia di dunia dan akhirat bersama keluarga tercinta

rosli said...

Salam Rezeki,

TK atas ucapan dan doa. Amin