Monday, August 2, 2010

SESSI TEMUDUGA DI MELAKA

Salam,

Dah tiga hari(28 -30 Julai) aku bertandang ke Melaka, aku telah dilantik selaku salah seorang panel temuduga untuk anggota bukan eksekutif di Syarikat aku dan kesemua calon2 adalah dari Melaka.  Aku dan panel2 lain dikhususkan untuk anggota bukan teknikal. Rabu petang taklimat untuk semua panel ,  Khamis dan Jumaat sessi temuduga. Syukur semuanya berjalan sepertimana dirancang, hampir kesemua calon menunjukkan prestasi yang baik semasa temuduga.
Menara TM Melaka

 
Bilik temuduga

Aku berada di tingkat 9, pemandangan sekitar MITC memang cantik dikelilingi bangunan baru termasuk Pusat Boling terbesar di Asia Tenggara.

Pusat Boling terbesar di Asia tenggara

Masjid MITC
PTG Negeri Melaka

Kalau tak silap ni  Planetariam Melaka

8 comments:

sonata anak kancil said...

nak kerja dengan TM ! senang @ cepat naik pangkat....sebab Rosli panel temuduga ...saya calon dari Melaka kategori PR ....he3x

Naz Mohamed said...

Salam En Rosli,

Saya tanya kat 3 org anak2 buah saya yg mohon jawatan Penyelia Keselamatan tu, amacam ada harapan.

Mereka rasa kalau dpt pun tak tentu mereka terima sebab tak sanggup nak skodeng orang curi kabel tengah2 malam dan pikul senapang. Saya rasapun amat tak sesuai jawatan tu utk org perempuan.

taj said...

Salam Rosli,

syabas menjadi panel...
taj paling tak suka diinterview...ehehe time tulah nk terkucil nk terhuhu...dan macam2 lah...

w'salam

rosli said...

Salam Hjh Zaleha,

Yer ker nk join TM ni, tp saya lebih suka Hjh jadi guru....lepas ni boleh jadi pengetua kanan. Murid2 dah sayang pada hjh....skrg susah nak cari guru yang berdedikasi spt hjh

rosli said...

Salam Ina,

staff you semua ok, cuma post yang ada agak terhad. Kita akan cuba bantu di mana boleh

rosli said...

Salam Taj,

Dah byk tahun saya jadi panel, cuma kali ini berpeluang di Melaka, ganti kawan saya yang ada tugasan lain.

Betul tu, kalau jadi calon memang macam2 akan rasa....tk apa ada byk petua nak buat kita selesa masa temuduga....semua bergantung pada panel jugak.

safiudin.com said...

Salam Tuan,

wah!, Tuan Rosli ke Melaka tak telefon pun..

kan boleh kita mengetih (minum2 dan sembang2).

mungkin bukan rezeki kot.

anyway, kita ke Melaka lagi, jangan lupa tel saya.

rosli said...

salam safiudin,

Bila turun Melaka lagi saya akan call you, maybe next week turun lagi...ada temuduga tambahan.