Thursday, February 17, 2011

MINUM PETANG DAN MAKAN 2 KEROPOK LEKOR....

Salam,
Kalau ke Pantai Timur samada Pahang, Trengganu dan Kelantan tak sah kalau tak mencari keropok lekor atau makanan laut  mereka. Aku dan kawan2 jugak tidak lepas dari mencari kesempatan nak rasa keropok lekor pantai Balok , Pahang. Lain padang lain belalang....kat sini keropok lekor ada pisang goreng ada, sata ada dan yang istimewa ikan goreng kembung pun boleh diratah sekali...

Papan tanda gerai tu...
Ni dia gerai tu

Perghhh...keropok lekor....sedap...

Kembung goreng fresh

Pisang goreng pun ada

Lembut sata ni
 
Keropok kering pun ada

6 comments:

مسافر_اسلام said...

Assalammualikom wtb en.Rosli...Allhamdulah sedap juadah minum petang ke tu? Ramai juga yang singgah makan di gerai ini ya..

faeezalfareez said...

ermmm..keropok lekor pantai timur mmg sedap...terkecur pulak dibuatnya...almaklum le tgh puasa....

rosli said...

MI,

Memang ramai singgah waktu ni dan saya percaya setiap petang memang gitu...rezki peniaga berkenaan

rosli said...

Feezalfareez,

Betul tu memang kecur air liur....sedap dan lembut keropok lekurnya

مسافر_اسلام said...

Allhamdullah...sempat singgah, sempat menjamah makanan yang dijual sudah kira bagus sudah cukup, Allhamdullah....

Selepas ini boleh datang lagi

rosli said...

MI,

Sedap makanan di gerai ni, Insyallah akan datang lagi....mereka dapat promosi free dari blog ini...tp saya tidak dapat komisyen..hehehe