Friday, December 30, 2011

JUMAAT , PENGHULU SEGALA HARI

Assalamualaikum wbt,

Kalau tengok blog orang dan FB ramai yang berkongsi berkaitan hari Jumaat.  Seronok membaca komen dan apa saja tentang hari Jumaat.  

Pada aku pulak Jumaat yang paling best.....Aku lahir hari Jumaat, selepas solat Jumaat , jam 2.30 petang, 48 tahun lalu....... Setiap hari Jumaat adalah hari  lahir aku.....Ameen

Kalau ikut kata orang tua2 .....kita akan mati pada hari yang sama kita lahir....Insyallah akan mati pada hari Jumaat. Ameen

Kiamat juga akan berlaku pada hari Jumaat lepas Asar......

Banyak lagi perkongsian mereka.  Aku tumpang suka kerana aku jugak dimaklumkan orang yang lahir hari Jumaat banyak keistimewaannya.....entah di mana mereka dapat maklumat aku tak pasti. Apapun setiap manusia mesti ada keistimewaan masing-masing......dan kena ingat jugak dengan kelemahan masing-masing sebagai manusia biasa......Subhanallah.

4 comments:

Unknown said...

SALAM,
Singgah dan Ucapan selamat tahun baru 2012M dan 1433H drpd LF dan isteri. Mendoakan moga kita semua sentiasa di atas landasanNYA.

ROZILA said...

Salam Tn.Hj,

selamat tahun baru 2012...
semuga hidup diberkati Allah
Amin

rosli said...

Dato LH,

TK atas kunjungan dan ucapan selamat Tahun baru. Tk juga atas doa dan saya juga mengucapkan selamat tahun baru dan mendoakan Dato LH dan keluarga sentiasa dirahmati Allah.

rosli said...

Rozila,

TK atas ucapan dan doa, moga Rozila dan keluarga juga sentiasa dirahmati Allah.