Sunday, September 26, 2010

OPEN HOUSE RUMAH CM DI DENGKIL

Salam,
Sempat ke rumah CM tengahari tadi....rasanya kalau geng2 PDKM akulah yang pertama sampai tadi. Disambut mesra CM dan adik dia AMRU. Sedap masakan AMRU dan CM,  Laksa Baba Nyonya . Terima kasih daun keladi, tahun depan jemput lagi ya CM.....!

 Menikmati juadah yang disediakan CM

 Putera dan puteri CM

 Bersama kawan CM
Ni dia AMRU, adik CM jugak pandai masak

Lepas makan nak balik dah


Mintak maaf pada geng2 PDKM yang lain sebab tak dapat tunggu lama. Insyallah jumpa lagi di masa akan datang.

8 comments:

Kak Sidah said...

salam en.rosli,

Kami datang en.rosli dah balik..tak dapat jumpa.

rosli said...

Salam K. Sidah,

Hajat dihati memang nak jumpa semua geng2 pdkm, tp saya ada urusan lain ketika itu, Insyallah di lain masa dan ketika.

Ayah Zain said...

salam Pak Rosli

alhamdulillah, Rumah terbuka merapatkan silatulrahim. apalah daya z di hujung benua ni, jauh nak kesana (sebenarnya CM tak pelawa pun hehehh)

rosli said...

Salam AZ,

Jangan merajuk, Insyallah satu hari nanti kita berjumpa lagi.

sonata anak kancil said...

samala macam AZ....
tak calling2 pong !!! he3x...kalu calling pun jauh beno nak gi...tapi syoknya...AZ & CM dah datang ke rumah saya - tak ingat minggu lepas - lepas...apa istilah ni dah...

mama ju, said...

Wah bestnya dapat gi rumah CM. CM dan adiknya tu memang pakar masak!

Bila ek saya nak jumpa en Rosli...saya ada je hal memanjang..nak jumpa budak2 bujang tu pon tak sempat!

rosli said...

Salam Hjh Zaleha,

CM mgkn ingat Hjh dan AZ jauh sbb tu dia tak ajak.....lain kali mesti dia ajak semua geng2 pdkm.....Insyaallah

rosli said...

Salam mamaju,

Saya pun teringin nak ke rumah mama ju.....tp saya pun bz.... esok dah ke Melaka hingga jumaat atas urusan kerja.....ahad hingga Selasa dah ke Penang pulak pun atas urusan kerja.

Insyallah kita akan berjumpa dengan famili masing