Thursday, March 17, 2011

MAKAN2 DI BANDUNG -LAST PART 2011, SELAMAT TINGGAL BANDUNG

As Salam,

Kalau ke Bandung semua jenis masakan di sini kami akan cuba....termasuklah masakan Padang, Sunda, Jawa dan Ayam Goreng Suharti.....semua sedap....satu tempat baru The Valley....kat sini yang best pemandangan Kota Bandung dan kami minum2 saja kat sini
 Nyaman dan sejuk di sini

 Nun jauh di bawah tu Kota Bandung

 Minum2 ajer di sini...
Unik bonsainya....

 Rumah Makan Sederhana, Nasi Padang...peberet aku

 Dah separuh jalan baru teringat nak snap gambar

 Kenyang perut senang hati

 Restoran sunda, destinasi akhir sebelum bertolak ke 
Bandara Bandung.

 Gurami goreng garing

 Tempe goreng kicap

 Peberet aku ulam...best

 Pencuci mulut, jenang ( dodol) nenas

Selamat tinggal Bandung, ada rezki jumpa lagi tahun 2012

Dalam kalender 2012 masih merancang ke Bandung lagi, (best ke Indonesia sebab dapat jadi 'jutawan segera') or  maybe salah satu destinasi di Sabah or Sarawak.....Insyallah jika ada rezki nanti. Ameen

4 comments:

Kak Sidah said...

As Salam,

Seronok kan jalan2 dgn keluarga..sampai jumpa lagi pada tahun 2012 insyaallah..jom kita pakat2 jalan sama2..

manzlie said...

salam dari Makkah


bestnyeerrr.....rindu lak nasi padanggg..



wslam

rosli said...

Kak Sidah,

Betul tu...nikmat bersama keluarga memang lain....future target umrah bersama keluarga....Best jugak berjalan2 dengan geng2 pdkm

rosli said...

CL,

Memang betul lauk2 nasi padang memang best....saya paling suka ayam masak oren macam kari tu....nama saya tak tau