Saturday, July 26, 2014

SELAMAT HARI RAYA 2014

Assalaamualaikum wbt,

GAMBAR  RAYA 2013

Insyallah kita mula berhari Raya pada 28 Julai 2014, Isnin.....aku dan keluarga nak ambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog aku di Malaysia dan di luar negera  dan mohon ampun dan maaf jika sekiranya ada tersalah tulis, mengguris hati atau menyakiti hati tanpa aku sedari.

Aku sepertimana biasa setiap tahun beraya di rumah Ibu Mertuaku di Air Hitam , Muar....diam tak diam sudah 23 tahun aku beraya di Muar, sejak ibu aku meninggal tahun 1991...Tahun ini mungkin 3 hari beraya di Muar selepas itu pulang semula ke Bangi untuk beraya pulak di rumah adik beradik aku di Klang, Jln Kebun, Petaling Jaya dan Kg Batu Laut , Tg Sepat dan sekali gus dapatlah aku ziarah kubur kedua ibu bapa aku. Insyallah.


No comments: