Monday, August 11, 2014

MAKKAH KAMI DATANG (TERSEREMPAK DENGAN HJ ARSHAD) - BAB 5

Assalaamualaikum wbt,
(1 Februari 2014- selepas Zohor)

Setibanya aku di Makkah,dalam hati memang ada terniat untuk berjumpa dengan Tn Hj Arshad di sini....memang aku merancang untuk berjumpa dengan Hj Arshad di Restoran D Saji kerana aku tahu Hj Arshad memang selalu berada di situ ,....aku hanya memaklumkan beliau melalui facebook...

TUAN HJ MOHD ARSHAD ALI...SENTIASA DENGAN SENYUMAN...

Dah memang rezeki aku nak berjumpa dengan Tn Hj Arshad dan terserempak dengan beliau di Dataran Masjidil Haram selepas keluar dari solat Zohor....kebetulan Tn Hj Arshad hendak menghantar pulang 2 orang jemaah perempuan yang tersesat jalan untuk pulang ke hotel...sempat kami bergambar dan aku jugak sempat snap satu foto Hj Arshad dan Hj Arshad menjemput aku berbuka  bersama dia dengan jemaah lain puasa hari Isnin ...tidak ada rezeki aku berjumpa dengan beliau pada hari tersebut, Insyallah di lain masa dan ketika. 

No comments: