Tuesday, January 11, 2011

MAKAN-MAKAN DAN JALAN-JALAN DI MELAKA DISEMBER LALU

Salam,

27 Disember lepas kami sekeluarga ke restoran ini, menjamu selera makanan laut, jugak sempena sambutan belated birthday wife pada 14 Disember lalu,  memang sengaja disambut lewat sebab aku dah berniat nak belanja famili aku pekena ikan bakar di sini. Harga boleh tahan dan rasa pun boleh tahan jugak, ikut selera masing-masing.

 Promosi percuma dari blog aku

 Nasi lemak pun ada

 Muara Sg Duyong,  air surut ketika ini, tenang..

 Sambal kicap , wajib ada

 Tahu bakar menu pertama sampai

 Lepas tu kangkong goreng

 Seterusnya lala goreng pedas

 Otak2 pun ada

 Butter prawn
 Sotong goreng tepung peberet ketiga2 anak2

 Siakap tiga rasa peberet aku dan wife

 Ni gambar peberet aku

Lepas makan terus ke Masjid Selat, Pulau Melaka, cantik masjid ni sebelah malam dan selesai bersolat terus pulang ke Bangi. Perut kenyang hati pun senang...hehehe

 Cantik menaranya

Tersergam indah di waktu malam

4 comments:

atuk said...

AssalamualaikumEn Rosli

saya belum sampai kat sini lagi
Insyaallah suatu hari nanti atas promosi ni...

Wassalam

sonata anak kancil said...

patutlah saya teropong dari Bed Hill...jelas nampak sekeluarga ni menjamu selera!
tak toleh kiri kanan dah....

rosli said...

Salam Hj Rozali,

Cubalah..manatau kena dengan selera tuan sekeluarga

rosli said...

Salam Hjh,

Betul tu, bila dah mengadap seafood memang tak menolah mana2 lagi...tu yang kenyang sangat....