Monday, January 31, 2011

JALAN2 SHOPPING SAKAN DI BANDUNG - PART 2

Salam,

Biasanya semua orang kalau ke Bandung mesti nak shopping,  aku dan famili tidak ketinggalan..destinasi pertama kali ini adalah permintaan aku...Factory Outlet  'FOR MEN',  ..lepas tu DIAZ, TERMINAL TAS, TOKO TIGA....dan banyak lagi...

 Aku dan anak lelaki aku suka di sini

 Banyak barangan orang perempuan kat sini

Tu dia handbag dll


Banyak handbag dan segala jenis beg kulit dll
Toko Tiga , Kat sini jeans dan t shirt memang murah

Pencarian barang baru bermula......masih banyak yang belum dapat lagi...tunggu...

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum En Rosli

saya tu hari tak pergi ketempat itu
apa nama tempat tuu
Insyaallah kalau kesempatan dilain kali, nak pergi jugak

Wassalam

rosli said...

Salam Hj Rozali,

Ada byk lagi....nanti mesti you come across.....saya akan tunjuk gambar ok..

norh said...

mesti rambang mata kalau ke tempat2 macam ni.. :)

rosli said...

Salam Norh,

Ada byk lagi...memang rambang mata dibuatnya.....bajet terhad so boleh kawal mata dan hati....hehehe...simpan utk tahun depan jika ada rezki ke sana lagi..

Shadaa said...

salam.. hritu pegi Bandung duduk hotel mana ye?