Thursday, January 27, 2011

PENGALAMAN BARU MENANG KUIZ DALAM PESAWAT AIR ASIA

Salam,

Ketika perjalanan ke Jakarta tempohari,  dalam pesawat Air Asia mereka buat game, menyanyi dan kuiz.  Aku ambil bahagian dalam kuiz dan dah rezki aku betul jawapannya,  senang ajer soalannnya,  tempoh perjalanan dari LCCT ke Jakarta,  aku jawap  2 jam 5 minit betul,  dapat hadiah kecik ajer (syukur)....penanda buku. Yang penting ada kelainan dalam penerbangan tersebut...supaya penumpang tidak jemu dan boring...

 Sempat bergambar...'penembak ditembak'....

 Aku, Ammar bersama pramugari dan hadiah kuiz

Penuh jugak penerbangan kali ini...

6 comments:

mama ju, said...

Tahniah...wah bergaya sakan kat air asia.

nadz said...

Assallamualaikum Rosli,
Wah..ada kuiz dan menang lagi!..
Sepanjang nek Air Asia tak pernah mama terserempak dengan acara-acara on air macam tu..kecil-kecil pun hadiah juga..seronoknya..

support@safiudin.com said...

Salam Tuan,

Alhamdulillah, syukur.

Tuah ayam nampak di kaki, tuah Tuan Rosli lah tu..[ketawa]

biar kecil tapi ada nilai sentimentalnya tu..

Wassalam.

rosli said...

Salam mama ju,

Tk, biasa2 ajer....saja participate utk memeriahkan majlis

rosli said...

Salam mama nadz,

Mereka baru memulakan program tersebut, masih dalam percubaan Air asia

rosli said...

Salam Hj Safiudin,

Syukur wpun kecik hadiah...buat kenang2an. Air Asia sedang buat kelainan dalam penerbangan mereka