Friday, June 4, 2010

PENGALAMAN INDAH DI TELOK NIPAH, P. PANGKOR- PART 5

Salam,

Sekadar berkongsi beberapa keping gambar pilihan dan aktiviti yang aku terlibat. Semua gambar adalah ihsan dari staff aku En Sharrulhaizy Abd Rahman dengan telefoto Canon dia yang canggih tu.
Sebelum abseiling....meriah

Abseiling...masih boleh senyum
dalam hati Allah saja yang tahu..
Dah rasa lega bila semua dah buat abseiling...

Lerai tali nak buat 'UFO'
Masa uji 'UFO' dalam laut

Di pulau Giam,  aku depan sekali sebelah kiri

Usung 'UFO' nak buat unggun api pulak
Berkongsi pengalaman masa 
kayak terbalik..

Permainan akhir yang memerlukan kerjasama
semua peserta dan memerlukan kepantasan



6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Rosli

seronoknyerrrrr
kenanggan yg tak boleh dilupakan

Wassalam

manzlie said...

salam from Makkah


bestnyer tengok...cl ghinduu lah traning session camtuh...lama tak p...


wsalm

nadz said...

Assallamualaikum Rosli,

Inilah aktiviti yang perlu di adakan selalu. Sentiasa aktif, berfokus, dan semangat jaya. Mama nadz suka juga join aktiviti macam ni walau usia ni dah semakin mencabar.
Semuga Rosli sihat dan dirahmati.

rosli said...

Salam Rozali,

Setiap program mmg ada kenangan tersendiri, best

rosli said...

Salam CL,

Setahun sekali mmg best klu dpt gi pgrm sebegini

rosli said...

Salam mama nadz,

TK, Insyallah. Saya pun dah tak berapa muda, terasa tua bersama budak2 muda, tp ikut jugak sbb nak tunjuk semangat dan participation kepada program yg telah di atur.