Sunday, March 14, 2010

"ORANG MALAYSIA ADA KERJA KAT HOTEL NI KE" ?- PART 15

Salam,

Setiap kali aku tengok hotel ni atau lalu kat sini,mesti dalam hati aku bertanya " orang Malaysia ada kerja kat hotel ni ke" ? Jawapannya semua geng-geng PDKM dah tau !

Gambar hotel pertama aku snap,cantik ada dua menara

Aku suka gambar ni sebab background Kaabah tu, nampak hotel CL kat belakang tu..

 Ni jalan balik aku ke hotel setiap hari, tengok hotel CL dan Hilton( hotel aku kecik ajer kat belakang tu..)
  
 Cantik hotel ni- Kamera Fuji aku



 Besar hotel ini

Jawapan kepada persoalan terjawab bila terjumpa blog CL ( PDKM). Alhamdulillah terjawap semua persoalan dalam diri aku.  Aku respek pada CL dan beruntung dia dapat kerja di Makkah dan hotel ini betul-betul berdepan dengan MH.


14 comments:

sonata anak kancil said...

bilalah dapat pergi lagi ke sana ni...
masa ni masih sibuk dengan urusan anak2 nak belajar...nanti la...bila semua dah lega....dah pencen ke....hu3x lambat lagi! tapi pejam celik pejam celik...dah nak habis bulan mac

hilmyiskandar said...

salam.

Saya bangga CL bertugas di hotel tersebut, pernah posing dari bilik beliau, paling tidak dapat mengibarkan bendera M'sia. Klu boleh tak mis nak gi berposing dari bilik CL.

Amin.

rosli said...

Salam hjh Zaleha,

Saya pun rasa begitu, plan nak ke sana dengan wife dan anak buat umrah tahun 2013 masa tu umur saya 50 Insyallah...
Haji pulak kalau ikut giliran 2024/2018. Saya masih berharap dan berdoa agar Allah bagi saya peluang buat haji dulu bersama wife..lepas pulang umrah saya yakin Allah sentiasa mendengar rasa hati saya.

rosli said...

Salam Hilmy,

Betul tu, saya dan kita semua bangga dengan CL, lebih2 lagi bagi yang pernah bergambar di studio CL termasuk Hilmy sendiri

limizia said...

Salam,
Pondok Mekah depan Babu Umrah pintu 62 dan rumah DarGazzah tetap menjadi kenangan.

rezeki said...

salam rosli

alhamdulillah, ada anak melayu keja kat sana , sambil kerja dapat beribadat dgn sepuas-puasnya

alhamdulillah

manzlie said...

salam saudara ku rosli..

alahmdulilah..5 star hotel or sebaliknye takpenting..yang penting kita "MULIAKAN SEMUA TETAMU ALLAH" disini..insyalah


waslam

rosli said...

Salam Limizia,

Betul tu, bagi setiap individu Makkah akan tinggalkan byk kenangan, mesti ada pintu yg kita akan jadikan kenangan. Saya pintu King Aziz/pintu 1.

rosli said...

Salam Rezeki,

Saya pun bangga cam rezeki, lebih2 lagi kita kenal CL.

rosli said...

Salam CL,

Apapun kami bangga dengan CL, apatah lagi CL byk melayan tetamu dengan cemerlang, lagi kami bangga

KAMATO said...

Salam, moga CL akan terus memberi maklumat terkini di tanah suci

rosli said...

Salam Kamato,

Yes, kita semua berharap CL akan berterusan memaparakan secara langsung berita dari Makkah.

مسافر_اسلام said...

Salam tuan, seronok baca N3. pelbagai kita boleh kongsi bersama. Cantik gamabr yang diambil. Banyakan doa, semoga di percepatkan kesana. Untuk anak Malaysia yg bertugas disana..alhamdullah..kamu semua banyak berkorban untuk tetamu Allah.
Semoga balasan di terima di akhirat nanti.

Doakan ana ya..

rosli said...

Salam MI,

Terima kasih atas doa dan sokongan.Saya jugak doakan MI cepat dapat ke Makkah. Insyallah