Thursday, March 25, 2010

SEKITAR LUAR MAKKAH - KENANGAN MANIS 2008

 Salam,

Beberapa gambar sekitar luar  Makkah.

Salah satu jalan utama menuju Makkah

 Masjid Tanaim dari jauh

Lebuh raya menuju MINA

Luas pandangan 

Jabal Rahmah dari kawasan parking bas

Khemah Jemaah Haji

Stadium Bolasepak memang sengaja di bina jauh dari Makkah

Jabal Thur dari jauh


Tunggu ada lagi gambar 2 ,  termasuk Ladang Unta,  Muzium Makkah dan Madinah, lepas tu sekitar MH dan Jeddah.  Sekadar berkongsi gambar menggunakan kamera murah ajer

10 comments:

Rozali said...

Salamualaikum Rosli

Alhamdulillah
pengalaman baru
masa pi haji tempuhari
ada tempat yg pergi

Wassalam

rosli said...

Salam Rozali,

Saja nak refresh kawan2 yang pernah ke sana samada buat haji atau umrah

مسافر_اسلام said...

Salam en Rosli..mana yang tak pernah pergi pun boleh terasakan...memang seronok bila melihat gamabr2 tu.

boxhousestudio said...

Terima kasih sudi berkongsi cerita ...bertambah-tambah rindu pada bumi ambia ini...

Salam Ukhuwah

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam rozali,

terima kasih kerana kongsi gambar2 kat tanah suci. kak nab tak pernah jemu tengok...ntah ler...rindu...rasa nak pergi...Insya Allah!

hilmyiskandar said...

Salam.

Memang album waktu Umrah jadi bukti kita pernah ke Bumi Barakah. Kekadang tu hingga termimpi2 kita dibuatnya macam betul2 ada di sana. Impian kan jadi kenyataan. Sabarlah.

amin.

tq.

rosli said...

Salam MI,

Terima kasih , ada lagi yang saya nak share.

rosli said...

Salam Boxhousestudio,

Saya pun rasa gitu, sekadar berkongsi pengalaman dan apa yang kita rasa.

rosli said...

Salam hjh Zainab,

Kita rindu pada Makkah dan Madinah , tak rugi apa2 bahkan kita akan dapat pahala rasanya.

rosli said...

salam hilmy,

Betul tu, rindu yang kita saja yang faham. Subhanallah